Rundsytt pannband

Jag skulle vilja ha er hjälp! Jag letar efter ett rundsytt svart pannband i läder, var kan man hitta det? Eller tips på fina pannband som inte har alltför mycket bling. 
 

Idag är det måndag och Hasse hovslagare kommer vid kl. 16 för att sko Sparkling. Jag hade tänkt jogga Sparris innan det i ridhuset eller på ridbanan. Ridbanan har äntligen torkat upp och är ridbar igen, dock färgar den fortfarande av sig svart så man får sätta på de benskydden/lindorna man gillar minst. 
 
Det är två dagar kvar tills tävlingen om två biljetter till Helena clinicen avslutas så passa på att delta! Klicka HÄÄÄÄR för att komma till dit. På söndag smäller det, vi är alla sjukt taggade! Ni kan också köpa biljetter: läs info på bilden här nedan ↓
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

googlade lite och här när något jag hitta :) http://sadelmakare.biz/pannband.html

kanske de har något du leta efter :)

2016-03-14 @ 14:14:12
URL: http://marinasvarld.blogg.se
Postat av: :)

Kan det vara lackat?

2016-03-14 @ 14:55:39
Postat av: Anonym

Beroende på om det är något speciellt märke eller liknande har jag ett helt oanvänt du skulle kunna köpa för en billig peng! Skicka ett mail om det skulle varaav intresse!

2016-03-14 @ 22:57:41
Postat av: Sanna S

Längtar också! :)
Kamerorna är redo också ^_^

2016-03-15 @ 18:10:51
Postat av: Sandra

Kyrkan riding gear säljer rundsydda pannband.

2016-03-19 @ 02:07:49
Postat av: Anonym

Jag har ett från OS nytt, säljes för 450kr maila [email protected]

2016-03-27 @ 01:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0