UTLOTTNING AV 2 BILJETTER TILL HELENA REJE CLINIC

Den 20 mars kommer min tränare Helena Reje att hålla en clinic på Vällingby Ridcenter i Stockholm. Clinicen kommer handla om vardags träning som alla ryttare kan ta nytta av. Ekipage på olika nivåer visas upp och förhoppningsvis åker ni därifrån med bra tips och massvis med inspiration. 
 
Jag kommer få lotta ut två stycken biljetter till en person som kan skriva en motivering i detta kommentarfält om varför just DU ska ha biljetterna. 16 mars väljer jag ut en vinnare!
 
  • Skriv ditt namn
  • Skriv din mail/blogg eller något annat så jag kan kontakta dig
  • Skriv motivering
 



Kommentarer
Postat av: Linnea

Min mamma och jag har precis köpt en ny häst tillsammans som har visat sig lite svårare i huvudet än vi trott. Det är lite kämpigt nu och det skulle vara kul att komma iväg bara vi :)

2016-03-03 @ 20:23:52
Postat av: Michelle

Jag skulle vilja ta med min mamma. Hon ställer alltid upp och har följt med mig varje morgon innan skola och jobb för att ta hand om min skadade häst. Skulle vilja vissa min uppskattning för henne lite även om jag aldrig kunna gott göra för allt hon gör för mig.

2016-03-04 @ 14:17:05
Postat av: Stina

Jag skulle ta med en kompis som hjälpt mig mycket i mitt hästletande och som jag alltid kan bolla tankar med! Jag skulle vilja vinna eftersom jag är i STORT behov av lite inspiration. I juni togs min älskade häst bort pga artros. Hade haft honom i tre år och han hade i princip jämt vart skadad, troligen kanske grundproblemet var just artros men det kunde först konstateras i april. Nu har jag letat häst sen juni men utan något resultat. Skulle vara magiskt att få andas lite häst och hört att Helena är super!

2016-03-04 @ 17:54:19
Postat av: Fanny

Med min mamma vill jag fara
För att för en dag bara vara
Min mamma är den bästa
Precis som de allra flesta
Jag vill visa min uppskattning
Men det är svårt i en större omfattning
Jag vill henne tacka för all hjälp hon ger mig
Utan att tänka på sig
Nu när gammalhästen ska igång
Kan det vara bra att veta hur vi ska få henne strong
Vi måste ny inspiration för unghästen finna
Och nu vet jag precis hur vi skulle kunna hinna
En dag i stora staden för att se på clinic
Skulle kunna få oss att hitta en ny taktik

2016-03-06 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0