Mål SM 2014

Känner mig så taggad och förberedd inför årets SM. Braven har nått sin formtopp och både han och jag har fått mycket erfarenhet under de senaste åren. Bara under de senaste tävlingarna har jag känt att någonting har hänt, nervositeten är borta, fullt fokus på vår uppgift och samspelet är mycket bra. Han är lite morgnare och jag är bättre mentalt, så vi matchar varandra perfekt. 
 
Målet inför SM är att komma till A-final, det ska jag iaf satsa på. Det är det jag tränat för och det vill jag uppnå. Det är många duktiga ekipage iår så lyckas jag inte uppnå det kommer jag självklart bli besviken men jag tänker inte ge upp för det. Får i så fall bli placerad i B-finalen. Jag känner mig självsäker inför den här tävlingen och jag hoppas det smittas av på Braven under de här dagarna. Ska lyssna noga på mina egna råd som jag skrev för några inlägg sedan. Vi ska göra vårt bästa och se hur långt det räcker. Ska sträva efter att hitta "flow" och bra känsla i alla våra ritter. Vi kan det här nu. 
 
Hur det än går så kommer jag vara stolt över min fina kille. Tre gånger har vi tagit oss till SM tillsammans. Många fina lovord har vi fått under åren, bland annat att min häst är en på miljonen, att vi kommer erövra dressyrbanorna och att våra ritter är präglade av harmoni och samarbete. 
 
En på miljonen

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

grym

2014-08-14 @ 20:17:31
URL: http://mohammedis.se/
Postat av: Julia

Gud vad roligt! Grattis och lycka till :) Fantastiskt fin pålle också

2014-08-14 @ 21:09:47
URL: http://juliaoflund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0