Sparkling - du är MAGISK

Sparkling..... jag finner inte ord för hur fin han var på dagens träning för Sophie F-T. Allt kändes lekande lätt och som vi dansade fram tillsammans. Han var så entusiastisk till allt och väldigt elektrisk. Det känns alltid som han svävar på moln när han ger mig denna känsla. Jag kan bara sitta tillbaka och njuta medans han dansar. M-A-G-I-S-K.
 
Jag har har aldrig suttit på en häst som ger en sådan fin känsla som Sparkling. Bortskämd är jag som har en så fantastisk häst. Jag vill aldrig hoppa av hans rygg. Jag avgudar verkligen min häst. Bandet han och jag delar är något jag inte känt tidigare. Jag har aldrig haft ett sådant samspel med en häst tidigare - vi kompletterar varandra väldigt bra och är ETT tillsammans. Han är min själsfrände i häst väg.
 
Jag älskar min Sparkling ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0