2017

Oj jag har inte bloggat sedan 2016! Hade ni ett bra nyår? Mitt nyår firades med mina favorit tjejer och familjen. Först åt vi en god middag hemma hos mig och sedan åkte jag och kompisarna in till stan och stod på söder vid en utsikt och kollade på fyrverkerierna. Lite läskigt var det inne i stan då de smällde fyrverkerier på gatorna och fulla människor kom från alla håll. När man själv är nykter och trött så är det inte så roligt. Men det var ändå en av de mysigaste nyåren jag haft!
 
 
Första dagen på 2017 hade jag migrän hela dagen så jag kunde inte resa mig ur sängen. Jag antar att min kropp tar ut sin rätt nu... då jag har arbetat hårt trots att jag varit jätte sjuk. Jag är fortfarande inte bra i lungorna - jag hostar och har svårt att andas. Jag har inte kunnat jobba de senaste två dagarna och det ger mig ångest. Idag ska jag åka in till vårdcentralen och förhoppningsvis röntga mina lungor. Min pappa som är läkare misstänker att jag har lugninflammation. Återstår att se!

Igår fick Soffi rida Sparkling då jag själv inte är i form för att träna. Det gick jätte bra och Soffi gillade min Sparris starkt! Det var roligt att se honom från marken då jag inte gör det så ofta. Han kämpade på ordentligt min stjärna! Tanken var att jag skulle träna Spättan lite lätt men hon har trampat på sig själv och var lite svullen i ett ben häromdagen. Jag är överparanoid och har gått promenader med henne och gjort rent såren slaviskt. Igår kväll var svullnaden borta så jag tänkter jogga henne idag!
 
 
Ikväll ska jag ta mig tid att skriva en åresresumé av 2016 och mål inför 2017!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0