Bättre förutsättningar kan vi nog inte få

Oj vad dagarna går fort, det känns som det var nyss jag uppdaterade er men insåg nyss att det var många dagar sedan. Mina dagar har varit fyllda med drama men många roliga händelser också!

Häromdagen åkte jag med Nina till Hogsta där hon skulle träna för Lussan med sin unghäst Delicato. Jag åkte först till stallet där Nina står uppstallad och sedan åkte vi dit tillsammans. Jag hade inte sett honom live tidigare utan bara på videos, gud vad fin han är! Och han är mycket större än vad jag trott, han är ju nästan 10cm högre in mankhöjd än Sparkling. Träningen gick jätte bra och jag fick agera fotograf och groom. När vi kom tillbaka till deras stall hängde jag med på en promenad med Nina & Bizet. En väldigt mysig dag med trevligt sällskap! 
 
Sparkling har känts super fin denna vecka och jag hoppas att det håller i sig till helgens tävling! Stockholms Dressyrklubb arrangerar en tävling på den gård där min tränare står uppstallad och det är endast 10minuters resväg från det stall där jag står med Sparris. När jag var där på anläggningen häromdagen kunde jag förbereda mig mentalt och visualisera min själv rida på den fina utebanan. Nina kommer hjälpa mig på framridningen, det är kort resväg och jag har redan checkat in tävlingsbanan! Vi kan nog inte få bättre förutsättningar!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katrin

Åå vart kommer schabraket och lindorna ifrån? galet snyggt! :-)

2016-10-02 @ 20:53:06
URL: http://nouw.com/katrinskarusell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0