GP Häst

Vad har jag glömt att berätta för er? Massor antagligen men jag nämner bara några grejer:

  1. Förra veckan fick jag rida Sophie Fleming-Tärnström GP häst Schumi. Det var fantastiskt roligt och lärorikt. Jag tog han om honom i tre dagar när Sophie var och tävla med sin andra häst. Schumi har vinster upp till internationell Grand Prix. Jag log som en dåre hela ridpassen och Lussan frågade mig om det kändes som att rida en Rolce Royce haha. Jag är ärad och tacksam att jag blev tillfrågad att rida en sådan fin häst.

  2. Det har avslöjats på facebook att jag ska köpa fölet Sebasti'an från familjen Svensson. Det var från dem jag köpte Sparkling. Men allt är inte avslöjat än... mer spännande nyheter är på gång. 

  3. Hogsta Ridsport - där jag arbetar ställer ut på friends i helgen - Stockholm Horse Show. Själv står jag i butiken i Drottningolm. Gå gärna förbi deras monter eller ta en utflyckt och kom och hälsa på mig i butiken! Jag missar tyvärr SIHS iår.

Schumi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0