Tävlingsdags!

Gormorgon mina bloggläsare! Idag är det tävlingsdags på Djurgråden, men vi åker inte från stallet med Sparkling förrän efter 12 så jag kan ta det lite lugnt hemma först. 

Jag har lyckats få 5st skavsår på fötterna från att mina nya sporrar suttit lite för hårt. Mitt nagelband på mitt finger är skadat efter att Sparkling blev lite knäpp när jag skulle släppa honom i hagen och drog iväg innan jag släppt grimskaftet. Mitt finger är typ en tredjedel större än vad det brukar vara haha. Lagom skönt till tävlingen idag men det är bara att plåstra om.
 


Sanna Svensson hänger med idag och fotar oss. Tävlingen går utomhus så det blir nog riktigt bra bilder! Det är min och Sparklings första uthomhus tävling för iår så jag hoppas Sparkling blir pigg och glad av det. Han får ha huvan på sig om det skulle vara mycket insekter, blåst eller annat ljud.

Målet för dagen är att få till bytesserierna och bra halvpiruetter. Ni kan följa oss via Equipe! Hedda och Brave Heart tävlar också idag på Kumla, de startar ungefär samtidigt som mig och Sparkling. Håll tummarna för oss.

 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller tummarna för er - lycka till! :)

2016-05-21 @ 23:18:16
URL: http://www.sannajohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0