studentskiva

Igår var jag på min kompis Joannas studentskiva på Café Opera. Det var trevligt att få träffa gamla kompisar igen och dansa loss. Temat var "Min första bokstav". Det var länge sedan jag gjorde någonting annat än att vara i stallet, men detta fick mig att inse att jag tusen gånger hellre spenderar min tid med häst eller myskväll med vänner än på klubb/bar. Jag har inte druckit en skvätt alkohol på månader för jag vill vara i topp form till SM. Häst, träning och tävling - det är mitt liv och jag älskar varje sekund av det. 
 
På eftermiddagen tränade jag för Nina med Sparkling. Det gick väldigt bra men värmen tog hårt på lilla Sparris. Jag red igenom FEI Mästerskap och det kändes fin fint. Nu på kvällen har jag varit ute och gått tillsammans med mamma. 

Imorgon kanske det blir Nina träning igen, om hon hinner. Då kommer hon även hjälpa mig så jag kan rida igenom küren. Jag måste börja packa inför avfärden på torsdag. Vi ska vara borta i fem dagar så det är en massa som ska med till både mig och Sparkling.


Tog inga bilder igår, så här får ni några från ett år sedan på min studentskiva.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem klippte din kür musik?

2016-05-31 @ 20:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0