Framme & installerade

Nu vi är vi framme och installerade i Hammarö. Sparkling sover förhoppningsvis gott i boxen och jag & pappa är på våra hotel rum (vi har två rum för jag kan inte sova när pappa snarkar). 

När vi kom fram var Sparkling lite spänd och nervig men lugnade ner sig till jag skulle sitta upp och rida. Vi skrittade runt på anläggningen och sedan joggade vi på tävlingsbanan. Sparris kändes otroligt fin och avslappnad. Efter det hade klockan hunnit bli 20.30 så då blev han nattad. 

Jag och pappa har varit ute och ätit på en italiensk restaurang. Nu har jag precis tagit en dusch och nu ska jag sova! Dock är det fest i hela Karlstad så antar att jag får sova med öronproppar trots allt.

Morgondagen blir en spännande dag! Vi startar FEI Prix S:t Georges kl 15.52 och Nina kommer hjälpa oss på framridningen. 

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0