1år sedan...

1år år sedan jag och Brave Heart lyckades få vårt personbästa på 71,626% i FEI Mästerskap och vann med god marginal. Vi hade kämpat länge för att spräcka 70% gränsen och gjorde det med bravur. Jag var så stolt och lycklig att jag grät. Det är ett ögonblick jag alltid kommer minnas.
 
I helgen tog Hedda och Braven sitt första SM-kval på 66,923% och en fjärdeplacering. Det är bara början, de kommer bli riktigt farliga tillsammans. Jag är så glad att han hamnade så rätt och är hos den ödmjukaste familjen där att han är enormt älskad.

Jag är lyckligt lottad att få vara en del av hans liv fortfarande för han har satt sig djupt i mitt hjärta och jag saknar honom varje dag. Min bästa vän och guldponny.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0