--> Hammarö!

Förlåt för dålig uppdatering! Men det har varit så mycket att göra de senaste dagarna. Pappa filmade kür programmet igår och det kändes väldigt bra, dock gjorde vi två missar i bytesserierna men hon som ska göra musiken fixar det nog ändå. 

I måndags tränade jag för Nina och Sparkling kändes super fin! Nina godkände kür programmet så då är det bara att skicka till Jonake. Dock har vår data krashat här hemma, den enda datan som kan läsa filerna från filmkameran. I den fanns filmer från mitt första SM 2012 fram tills nu... och jag vet inte om jag någonsin kommer få dem tillbaka. Den har error av windows 10 "Incredible boot device" och jag har försökt fixa den i flera dagar, för jag är relativt duktig på allt tekniskt men inget funkade. Suck. På något sätt efter mycket läsning på internet lyckades jag spara en läsbar video fil på min macbook och dela det på onedrive. 

Igår tränade jag för Helena Reje och då red jag igenom FEI Mästerskap UR och det kändes ganska bra, det är ju det programmet jag alltid rider fel hehe. I slutet var han sååååå fin och hela hans kropp var lösgjord, älskar när jag får den känslan för han blir magisk att rida då. 

Idag åker jag, pappa och Sparkling till Hammarö! Jag ska tävla fredag och lördag men vi åker idag så vi kan jogga på tävlingsbanan och Sparris vänja sig vid tävlingsplatsen. Nina kommer att hjälpa oss på framridningen på lördag och det är en stor säkerhet. Ni kan följa oss via Equipe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0