VINNAREN AV 2BILJETTER TILL HELENA REJE CLINIC

Nu tänkte jag avslöja vinnaren i tävlingen om utlottningen av 2biljetter till Helena Reje clinic på Vällingby Ridcenter den 20mars! VINNAREN ÄR: *trumvirvel* ALLA SOM DELTAGIT I TÄVLINGEN! Jag och Helena blev berörd av varenda kommentar så vi tyckte alla förtjäna att komma och ta del av #teamstallreje andan. Jag kommer skicka ett mail till vardera av er och ni måste återkomma med ditt och din andre persons namn så jag kan sätta upp er på listan. Hoppas ni alla kommer och att ni sedan hälsar på mig! Jag bits inte, jag lovar haha. :)
 
Fyra hästar kommer visas upp: en unghäst, en ponny, en till unghäst som Helena kommer rida och min Sparkling som är utbildad upp till intermediaire nivå. Ni kommer få en inspirationsboost vilken utbildningsnivå ni än är på med era hästar. Kom tidigt för det kommer finnas utställare på plats bland annat: Horseaddict.
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Så kul!!

2016-03-16 @ 13:04:43
URL: http://stinabjorklund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0