Tack Cocos ♥

Dagens Helena Reje träning gick suveränt bra! Vi tränade på delar som jag troligtvis kommer visa upp på söndagens clinic. Jag och Sparkling kommer gå in som sista ekipaget och kommer då vara "slutsatsen" av vad hon tagit upp sagt tidigare och lagt ihop allting. Jag tror jag kommer visa hur man kan leka med tempo och grad av samling i olika rörelser. Trots att jag inte vet riktigt hur detta kommer spela ut sig men jag vet att Helena kan be mig om det mesta och jag kan utföra det. Vi känner oss självsäkra och peppade! Många personer som jag känner personligen och några av er kommer komma.
 
 
När jag kom hem gav mamma mig ett brev. I det hittade jag ett jätte fint hjärta med pärlor och på det stod "Sparkling ♥". Kan ni gissa vem det var ifrån? Den var från underbart söta Cocos (Roxelinas familj) och hon har gjort det helt själv. Jag blev ju rörd till tårar. Roxi har ett likadant hjärta där det står "Roxi" på sin box så denna kommer få hänga på Sparklings box och följa med på tävlingar för tur!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0