Fjällen dag 2, 3 & 4

Lördag 26/3
Vi var i skidbacken vid öppning och körde stenhårt hela dagen. I slutet fick jag en rejäl svacka eftersom jag inte druckit kaffe så jag fick sluta 1-2åk tidigare än de andra haha. Jag sprang in och köpte kaffe och sedan drog jag och Joanna till verandan after ski. Där var det bra håll igång med marmelad orkestern. 
Söndag 27/3
Andra skid dagen i Åre! Vi var där vid öppning och denna dag drack jag kaffe så jag höll igång hela tiden. Efteråt åkte vi direkt till stugan för att åka på lång skoter tur på fjället. Det var strålande sol och vindstilla. Vid kl 19 åkte vi upp en gång till med skotarna till "toppen" för att se solnedgången.
Måndag 28/3
Jag var först upp av alla i stugan. Jag gjorde frukost och väckte alla vid 6.15 för jag var så taggad på att åka hem och träffa min häst. Det var lite sorligt att lämna fjäll huset.. Jag bodde där när jag var liten och under alla år har det alltid känts som mest "hemma". Det var super väder och vi spenderade dagen i en bil. Jag och pappa turades om att köra hela vägen till Ekerö. När vi var framme åkte jag till stallet och min saknade Sparkling. Han lös upp som en solstråle när han såg mig och det värme matte hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0