Fjällen dag 1

Hej hallå allihopa! Första dagen i fjällen avklarad och jag har inte längtat alltför mycket efter att vara i stallet - chockerande eller hur? Men jag saknar Sparris. Vi började dagen med att åka skoter i några timmar, vilket är det näst bästa jag vet på denna jord. Senare åkte jag och Joanna längdskidor till toppen av "berget". Efter det åkte vi till Storlien en sväng och sedan till Handöl för att äta våfflor. Tydligen var det våffel-dagen och det hade vi egentligen ingen aning om haha, så det var ju passande. Vi åkte förbi handöl forsen innan vi åkte tillbaka till stugan. Nu ska vi avsluta dagen med god mat och film. I morgon väntar skidåkning i Åre. 
 
Övrigt:
  • Hedda och Braven tävlade i Botkyrka idag och de vann både LB:1 på 75% och LA:P1 på 69%. Är riktigt stolt över dem!
  • Jag har skrivit om clinicen för Helena Reje, den är i utkast. Men jag vill fixa en video innan jag publicerar det och jag har filmkameran hemma med minnet.. så ni får vänta tills på tisdag. 
 
Ni får ha en bra fredag kväll så hörs vi senare!
 
 
 

Living the snöskoter life ❄️ @jjarnhall

Ett filmklipp publicerat av Victoria Avellan Ryd (@victoriaavellanryd) Mar 25, 2016 kl. 3:03 PDT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du skoterkort?! :-)

2016-03-26 @ 07:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0