Bubbelbad & Solarium

Igår tömkörde Helena Persson Sparkling i ridhuset. Han var sååååå fin. Han bara "ville ville ville" och Helena var lyrisk över min fina häst. Sparris är så rolig att arbeta med för han är så positiv till allt, ibland kan han lägga fokus på annat men han försöker allid göra rätt ändå. 
 
Idag joggade vi i ridhuset och efteråt gick vi en promenad ner till sjön. När han gått sin kraft och vilat en stund så gick jag upp med honom til oktagon för bubbelbad och solarium #lyxhäst. Det jag älskar med Sparkling är hans positiva attityd, det är ytterst sällan jag ser honom annat än glad. Han är så roligt också för han är så jäkla nyfiken och busar hela tiden. Han gör mig så himla lycklig och får mig att skina som en solstråle resten av dagen. 
 
Imorgon smäller det! Helena Reje clinic på Vällingby Ridcenter. Jag och Sparkling är redo att visa upp oss. Hoppas vi ses där. Ni kommer på foton både från Sanna Svensson och Linnea Schalander. Min pappa kommer förhoppningsvis filma iaf när jag rider. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0