OS-kandar

I förmiddags gick jag instagram och såg att Hogsta Ridsport hade lagt upp en bild på ett kandar som såg ut exakt likadant ut som det jag hade beställt och med kommentaren "SM-kandar". Jag förstod snabbt att det faktiskt var MITT kandar. Sekunder senare la Eva ut samna bild på min tidslinje på facebook. 15minuter senare var jag innanför dörrarna till Hogsta. Stort tack till Hogsta Ridsport för att de lyckades få hem kandaret på rekordtid för att jag skulle kunna få rida med det på SM.
 
Kandaret var i storlek cob och jag fick göra ett hål till för Sparris har ett mini huvud. Annars passade det perfekt och jag är fullkomligt förälskad. Detta kandar på min fina Sparkling är perfektion. Han kommer lätt vara snyggast på SM. Fast det var han redan innan. ;)
 
Det blev ingen träning för Nina, men jag och Sparris klarade oss ändå. Jag red igenom kür programmet men musiken i hörlurar. Inga stora missar förutom att han blev lite för glad i en galoppökning och gjorde något konstigt luftsprång. Efter träningspasset fick han en dusch och varm mash. Hela eftermiddagen packade jag grejer inför resan imorgon. Skrev en packlista imorse, men tror ni jag kom ihåg att ta med den till stallet? Nej. Men det gick bra ändå för jag vet det mesta på rutin. 

Nu återstår det bara att packa allt som finna hemma vilket är 70% av all packning haha. Vi åker mot Strömholm efter lunch imorgon. Klockan åtta på kvällen kommer jag jogga på tävlingsbanan. 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du ändrade på bloglovin :D

2016-06-02 @ 09:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0