avramling?

Jag måste verkligen be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Det har inte hänt så mycket efter att vi kom hem från SM. Sparkling har fått en vilo vecka och bara lufsat runt i hagen och blivit ompysslad. Jag har varit otroligt rastlös eftersom jag inte fick rida så jag har spenderat större delen av dagarna i stallet och pratat med mina favorit människor. 

I måndags var jag på utspring och studentmotagning för min kompis Joanna. Hon är egentligen lika gammal som jag men hon pluggade i Skottland ett år och fick därför gå om ett år.  Utspringet var på min gamla skola Bromma Gymnasium och det var nostalgi att vara tillbaka där efter 1år. 

I onsdags tränade jag för första gången efter vilan för Helena Reje. Det var en "kom igång" träning med jogging. Sparkling var stel och tyckte det var jobbigt att sätta bakbenen under sig, men i slutet började han likna sitt vanliga jag igen.

Imorgon ska jag och Sparkling hopp träna för Helena Persson. Jag förbereder mig på att Sparris kommer vara fullkomligt galen och busa. Pappa är med och filmar, så en avramling kanske ni får se haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt din playsuit?

2016-06-19 @ 17:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0