Nej nu måste jag sätta fart!

Idag åker jag och familjen till Finland för att hälsa på släkten. Innan dess har jag så MYCKET som ska göras. Jag måste packa för att vara borta 5nätter, jag måste till stallet och fixa allt med Sparkling, jag måste rida Sparris, jag måste tömma skåpet i stallet så det är städdag när jag är borta, jag måste skriva ner allt som ska göras åt Sparris till Ebba som ska ta hand om honom, jag måste hämta mitt nya körkort (har tappat bort det förra haha) och väntar ett till paket. 

Jag har fixat så några tidsinställda inlägg kommer dyka upp här för jag kommer troligen inte har tillgång till internet på ett par dagar vilket är jobbigt men samtidigt skönt. 

Nej nu måste jag sätta fart! Allt ska vara klart innan kl 18 då vi åker till färjan. 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AnnA

Välkomna till Finland!

2016-07-06 @ 11:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0