Hemma från Finland

Hemma från Finland. Vi har ätit, ätit, ätit, sovit, shoppat, gått promenader, umgåtts med släkten, firat min systers 22-års dag, varit på grillfest och klappat på djuren. 

Vi kom hem med färjan igår vid kl 7, jag körde hem med familjen och därefter åkte jag till Ekeby Gård för att träffa Brave Heart och hans ryttarinna Hedda. Det blev kür träning inför ponny-SM och jag är ärad att Hedda ville ta över min & Bravens kür. Jag hjälpte till att visa vägarna och med musiken. De är otroligt fina tillsammans! Efter åkte jag direkt efter till min älskling Sparkling. Jag klippte honom (han är långhårig och blir alldeles för svettig när jag rider) och fixade alla stallsysslor. Jag jobbade 19.20-21.00 då jag kvällsfodrade. 

Idag har jag knappt gjort någonting, en riktig chill dag. Hasse hovslagare kom och skodde Sparris vid kl 16 och jag fixade allt i stallet. Sparkling fick vila, han har ändå en lättare tränings period. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte bort dina läsare :)

2016-07-20 @ 20:11:08
Postat av: Anonym

Glöm inte bort dina läsare :)

2016-07-20 @ 20:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0