Frågor & Svar

Varför får du spänningar ifrån ridningen? Det låter inte bra för varken dig eller hästen :-/
 
Svar: Jag tror jag förklarade lite dåligt så låt mig omformulera mig. Jag har varit med om en del hästrelaterade olyckor bland annat har jag blivit klämd en i dörr öppning x2, ramlat av i hinder, blivit nockad av hästen, fått mildare wiplash skada m.m. När dessa oyckor inträffat har jag varit dum nog att inte fixat det direkt. Jag har därför ridit med de "fel" jag har och det har lett till spänningar i ridningen. Det är inte bra för Sparkling, även fast jag tror att det inte påverkat honom så jätte mycket, men främst är det inte bra för min egen del. Men nu är det fixat och jag ska göra mitt bästa för att träna bort detta med gym och olika strech övningar.
 
 
Var har du köpt din playsuit?
 
 
Svar: Den är från Nelly. HÄR är en länk till den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0