Nyårsafton

Hur var er nyårsafton? Min var helt annorlunda gentemot hur jag brukar fira. Normalt brukar jag befinna mig i Enafors (en bit utanför Åre) i vår fjällstuga med familjen vilket brukar resultera att jag sover till ca 20min innan midnatt och vid tolvslaget dricker vi pommac och smäller några raketer --> sedan sova igen. Denna nyårsafton var raka mottsatsen. Jag och några kompisar åt middag och drack champange (det ska börja drickas tidigt på nyår tydligen haha dock smakade jag lite bara för jag skulle köra tidigt dagen efter). Därefter åkte vi in till centralen och vidare till St Eriksplan. 6minuter innan midnatt sprang jag, Mira, Anna och Joanna till en bro för att kolla på fyrverkerierna och skåla med champange! Efter det gick vi till en bar men ingen ville vara kvar där så vi gick till donken och åt istället. Vissa ger nyårslöften att bli mer hälsosamma och vi börjar året med skräpmat. Det var LÄTT värt det. Jag kom hem vid 4 på natten så jag var döende när jag vakna, men skönt att inte ha baksmälla som de flesta har på nyår. 
 
Jag är glad att jag valde att stanna hemma iår så jag fick uppleva min första nyår i Stockholm. Detta nyår var underbart för att jag fick fira med mina bästa vänner. 
 
Det bästa med sista dagen på 2015 var att jag fick spendera den med Braven och Sparkling. Det bästa med första dagen på 2016 var att jag fick spendera den med Braven och Sparkling. Mitt liv är komplett. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Eriksson

Väldigt fin blogg:) kram

2016-01-03 @ 18:37:09
URL: http://mandanellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0