Häst prylar

Jag börjar känna mig återhämtat igen efter skadorna. Tack för era omtänksamma "krya på dig" kommentarer på instagram, här på bloggen och på facebook. Huvudvärken har börjat släppa och det gör inte lika ont att röra sig längre. Red ett lättare ridpass på Sparkling idag och jäklar vad fin han var! Har verkligen fått ridabstinens de senaste dagarna så ville inte sluta rida, det var verkligen hur kul som helst. 
 
 
Vann ett presentkort på Lag-SM så använde det idag och beställde hem ett fyra pack Equiline stallpaddar, ett par roeckl handskar (i färgen mocha) och ett par vita benskydd från Protector. 
 
På tal om häst prylar så har jag en del som jag köpt i fel storlek osv. Fina saker som jag aldrig använt och saker som är använda ett fåtal gånger. Jag borde ha en bloppis här på bloggen! Intresserade? Annars får får jag lägga ut dem på Hästnet, men tänkte att ni kunde få förtur. :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja! Kör på en bloppis :D

2016-01-26 @ 09:56:41
Postat av: Lovise

Bloppis är alltid uppskattat!

2016-01-26 @ 13:24:07
URL: http://www.LoviseC.com
Postat av: Anonym

Ja en bloppis :-)

2016-01-26 @ 14:29:44
Postat av: Jenny

Ja, bloppis! 😀

2016-01-27 @ 12:34:03
Postat av: Anonym

Ja, kör en bloppis!

2016-02-03 @ 09:59:18
URL: http://nouw.com/evelinasplace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0