Häst, jobb & skola

Roligt att se att några av er är så aktiva på att kommentera, det är jätte roligt med respons! Jag har börjat plocka ihop lite inför bloppisen eftersom den verkade väldigt populär hos er. Jag har hittat ett oanvänt ländtäcke i vinrött, mina "gamla" cavallo ridstövlar, ett par oanvända vita protector benskydd m.m. 
 
Idag red jag det första ordentliga ridpasset på Sparkling sedan den lilla olyckan. Vi tränade för Helena Reje och Sparris var superfin för att ha tagit det ganska lugnt i 6dagar. Vi tränade mycket på delar ur MsvA:1: galoppslutor, öppnor & slutor, samling m.m. Mitt huvud dunkar lite extra just nu men det går nog över tills i morgon. Nästa vecka blir det hela tre träningar för Helena, en på onsdag, en på lördag och en på söndag. 
 
Har glömt att berätta för er! Jag ansökte om att plugga upp två ämnen (matematik och kemi) på komvux nu i vår men det blev fel med min ansökan.. så nu kommer jag behöva vänta tills i höst.. suck. Det kanske var lika bra eftersom tävlingarna kommer ta upp all min tid under de kommande månaderna. Jag har pluggat inför högskoleprovet men nu visar det sig att det är samma helg som en observations tävling på Segersta. Så vi vet ju alla vad jag kommer välja haha! Just nu har jag väldigt mycket fritid och det gör mig extremt rastlös, så nu skriver jag mitt CV och ska söka flertal jobb. Eller så får jag skaffa mig en till häst (pappa?). Jag kan iaf hjälpa till att betala stallhyran nu när jag är ledig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0