2016

Mina nyårslöften/mål 2015:
  • Hitta världens bästa hem till Braven ✓
  • Köpa en stor häst som kommer bli min nya stjärna 
  • Göra allt jag kan för att bli friskare 
  • Bli bättre på att blogga  (halvcheck)
  • Ta studentexamen 
  • Ta mitt körkort 
Som ni ser här ovan ↑ så har jag kunnat checka ✓ av alla punkter. Jag kan dock medge att jag kanske inte blivit flitigare på att uppdatera bloggen, men jag tycker ni har fått läsa mer intressanta och välskrivna inlägg istället. Jag har hittat ett nytt bra hem till Braven hos familjen Thunberg. Jag köpte Sparkling i maj 2015 och han är en bättre häst än vad jag någonsin hade kunnat drömma om. Jag har definitivt blivit friskare men ej helt bra. Jag tog studenten med gymnasieexamen i juni och jag tog mitt körkort i december.  
 
Jag flyttade till ett nytt stall i januari och började då träna för Helena Reje. Vi började åka oftare till Jeanna Högberg för träningar och kurser. Det tror jag har bidragit mycket till detta fantastiska år. Jag har haft ett väldigt framgångsrikt år med Braven. Vi tog hem vinst efter vinst. Vi slog vårt personbästa i FEI-klasser, vi vann B-finalen på SM, tog DM guld, vi vann Elitallsvenskan, tog Lag-SM guld och vann många ELIT tävlingar. Att jag och Braven kunde avsluta vår resa tillsammans med ett SM guld är helt jäkla otroligt. 
 
Jag och Sparkling har haft många fina placeringar och vinster tillsammans trots att vi inte varit ett team så länge. Vi har lyckats kvala upp till MsvA iår! Jag är enormt tacksam för denna magiska häst.
 
2015 har varit framgångens år! Det har varit det bästa året hittils i mitt liv.
 

 
2016 - Nyårslöften 
 
  • Börja plugga 
  • Gör högeskoleprovet x2
  • Fundera på vad jag vill göra i framtiden
  • Kvala till Young Rider SM på Sparkling
 
Det ska bli roligt att se vad detta år har att bjuda på! Blir det framtidens år? Framgångens år igen? Lärdomens år? Vi får vänta och se. Men jag ser mest fram emot att inta de större tävlingsbanorna med Sparkling och jag hoppas innerligt att vi är bra nog att ta oss till YR SM redan iår. Han kan - det är bara jag som ska lära mig rida de svårare rörelserna med säkerhet. Vi ska även åka på så många observationstävlingar i vår som vi har möjlighet till.
 
2016 BRING IT ON
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppryttare som man är, men trotts detta är du en fantastisk förebild och inspirationskälla i vardagen och i tävlandet! Tack för en fantastisk, välskriven och motiverande blogg och gott nytt år ✨

2016-01-02 @ 22:18:45
Postat av: Anonym

Vad ska du plugga? :)

2016-01-03 @ 15:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0