Vårkänslor

Jag tror de flesta hästar har vårkänslor just nu. Sparkling piaff'a hela vägen in från hagen och inne i boxen gjorde han ett par underliga luftsprång haha. Igår när vi hade tävlat så skulle jag skritta av honom på framridningen, tror ni inte han helt random kastar sig rakt upp i luften. Livet är tydligen väldigt väldigt roligt enligt Sparris - det gör mig otroligt glad att se honom så livlig och upprymd. 
 
Jag har tagit hand om min kompis ponny Etram sedan i onsdags och ska göra det fram till onsdag. Jag ska även rida en annan sockersöt ponny vid namn Sally i en vecka från och med idag. MEN bäst av allt är att imorgon ska jag träffa och rida världens finaste ponny, Brave Heart. ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0