FEI:s Kûr för Unga Ryttare

Mitt mål för i år är att ta mig och Sparkling till Young Rider SM 2016. Det är väldigt tajt om tid och det finns begränsat antal tävlingar.. så det kan bli svårt men jag ska göra allt i min makt för att uppnå detta. Om vi tar oss dit så kommer vi få rida FEI:s Kûr för Unga Ryttare oavsett om vi går till final eller consulation! 
 
Så det verkar som det är dags att göra ett kür program igen. Jag vill ta musik som är vacker om pampig. Jag vill inte ha musik som är populär för dagen utan som man kan lyssna på om och om igen utan att tröttna på. Jag älskar film musik. Älskar Charlotte Dujardin och Valegros kür där de har musik från "How to train your dragon". Kanske kan man ta musik från "How to train your dragon 2" för att inte härma fullt ut haha? Eller musik från Game of Thones? 
 
Jag vill ha er hjälp att hitta den perfekta musiken till mig och Sparkling! Kom med massa förslag så är jag evigt tacksam. 
 
 
Jag och Braven hade musik från Michael Jackson som en DJ gjorde åt oss. Det var en orkester som spelade musiken och jag fullkomligt älskade att rida till den. Ni kan lyssna och kolla på programmet här nedan: ↓
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Från någon musikal! Fantomen på operan eller ngt.

2016-02-16 @ 23:50:02
Postat av: Anna

Ett disney-medley med alla de populärare låtarna från både gamla och nyare filmer eller musik från Star Wars, liksom hur häftigt skulle inte det vara? Iofs är även musiken från game of thrones najs.

Sen kan jag köra ett nerdalert-tips om du vill ha maffig musik som påminner en smula om httyd-musik, musiken från en animeserie Fairy Tale.
Här är ett smakprov som innehåller två versioner av the same song,
https://www.youtube.com/watch?v=qwwGBBw4NCE

2016-02-17 @ 02:36:27
URL: http://annalundins.blogg.se
Postat av: Anna

Eh stavfel, Fairy Tail ska det vara ^^

2016-02-17 @ 02:37:56
URL: http://annalundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0