Detta är lycka

Livet känns numera väldigt positivt och motiverande. Jag är nästan fri från den smärta som plågat mig i över två år *peppar peppar* = min kropp är full med energi och det var länge sedan jag kände mig så levande. Ridningen och träningen på grymmet får mig att känna mig frisk och allt mer vältränad. Jag har världens finaste häst som förgyller min dag. Jag har börjat ett nytt kapitel i mitt liv med Sparkling och vi kämpar mot våra mål & drömmar. Min familj är bäst och jag har enormt stöttande vänner. Detta måste vara lycka.
 
 
 
Ridabstinensen är HÖG med "bara" en häst och jag har ofta överskottsenergi. Som tur var tar jag hand om en kompis häst i en vecka + tränar crossfit med min kompis.
 
2dagar kvar till debuten i MsvA och nervositeten börjar smyga sig fram, eller jag är snarare mer förväntansfull än nervös. 
 
Fick hem min groomingbag från PS of Sweden och jag fullkomligt älskar den. Pappa också - det ju ändå han som kommer få bära runt den på tävlingar haha. Häromdagen fick jag hem ett tävling/träning/transport täcke också från Hansbo Sport i fleece och teddyfoder.
 
 
Bild tagen från Hansbo Sport.
 

Kommentarer
Postat av: Julia Forsbacka

Skönt att smärtan är borta. När någonting som tyngt ner en så länge försvinner känner man ju nästan sig fjäderlätt!

2016-02-26 @ 08:42:14
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0