Årets första tävling och debut!

Idag vankas det träning för Helena Reje! Är så otroligt taggad eftersom förra veckans tränings tillfälle blev inställt och även i onsdags. Vi kommer troligtvis rida igenom delar ur eller rida igenom hela MsvA:1 programmet. Nästa vecka 27/2 blir det debut på Södertälje Ridklubb. Jag ska även ta med mig några skisser på kür programmet jag håller på att göra för att bolla ideér med Helena om vi får tid. 
 
Årets första tävling och debuten börjar närma sig och jag känner mig redan lite pirrig och nervös. Vill så gärna sätta alla rörelser och vägar utan större problem, för så är det störst chans att vi klarar kvalgränsen på 62%. För att inviga tävlingsäsongen 2016 beställde jag hem en groomingbag från PS of Sweden i färgen marin. Den kommer förhoppningsvis ge lite ordning och reda under tävlingarna. 
 
Nu kan tävlingarna 2016 börja!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0