8 saker ni kanske inte visste

♦ Jag är väldigt lik min pappa. Både personlighetsmässigt och utseendemässigt. 
 
För några år sedan fanns det en röstning på en skvallerblogg om mitt hår: "Äkta drömlockarna eller locktången". Lovar att 40% trodde det var äkta. NU får ni svaret - det är äkta haha (har även blivit ännu mer skruvlockigt på senare dar). 
 
Ett av mina intressen är smink. Oftast är jag utan smink men när jag väl har det så anstänger jag mig verkligen. Självlärd tack vare youtube. Det visste ni inte eller hur? 
 
Jag är en periodätare. Jag blir fullkomligt beroende av något under en tid och sedan byter jag till nästa. För tillfället är jag beroende av madarinklyftor i burkar och jag kan äta flera per dag.
 
♦ Jag älskar att köra snöskoter och har gjort det sedan jag var 10år. Hej olagligt. 
 
Jag är en jävel på att baka. 
 
♦ Min första medalj var inte inom ridsporten. Den vann jag i Egypten på en tävling i memori. Jag var 6år och hade ett grymt bra minne. 
 
Jag var finsk medborgare tills jag var 6år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0