Pencillin & Hostmedicin

Usch min förskylning har övergått till något änny värre och nu går jag på pencillin samt hostmedicin och har gjort det i några dagar, men jag har inte blivit så mycket bättre ärligt talat. Jag kan inte prata och det gör så fruktansvärt ont att andas. När jag hostar svider det i bröstkorgen och det känns som lungorna snart hostas ut. Jag kan inte sova för hostan håller mig vaken. Jag har aldrig haft så svårt att andas, och då har jag ansträningsastma. 

Igår arbetade jag hela dagen trots att jag mådde dåligt och det slutade med att jag blödde näsblod i en timma (måste då tillägga att jag inte gjort det på över 10år) för jag anstängt min sjuka kropp. Efter det åkte jag till stallet och fixade mina hästar samt klippte Sparkling.
 
Idag tränade jag med båda hästarna för Sophie Fleming-Tärnström. Det blev lite kaos för jag hade planerat in hovslagare och träning i ett perfekt schema, men eftersom hovis var sen så blev inget som planerat. Jag tränade först Sparkling och det gick väldigt bra. Han kändes fin men något långsam/trött. Därefter tränade jag Spitfire och det gick otroligt bra! Hon gör stora framsteg varje gång och är så ambitiös. 
 
 
 

Spitfire 🔥

Ett filmklipp publicerat av Victoria Avellan Ryd (@victoriaavellanryd) Dec 13, 2016 kl. 5:16 PST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0