Jag klagar på livet

Mitt liv just nu är fyllt med oro och ångest. Det är specifikt en situation som har tagit på mig mentalt, jag kan tyvärr inte dela mig av den på grund av olika anledningar men det rör någon jag älskar som är sjuk. Det rent utsagt skit jobbigt och jag känner mig värdelös för jag har gjort allt jag kan för att det ska bli bättre men ingenting verkar hjälpa. 

Jag har jobbat lite för mycket på sista tiden där jag alltid ger 110% och det tar på krafterna. Jag är helt slut och jag minns inte när jag fick en ordentlig natts sömn sist. Som toppen på moset går jag en kurs i matematik 4 och jag vill göra bra ifrån mig men det känns som jag inte har tid att studera.

Denna blogg är som min dagbok - fast den är öppen för alla. Missförstå mig rätt, jag älskar mitt liv men ibland kan även jag vara deppig. Jag är inte alltid en lysande solstråle som många verkar tro. Jag är också mänsklig.


 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag förstår din känsla av viljan att vara effektiv och ha massor att göra och sedan bli påmind om att kroppen och knoppen inte orkar..
Jag tror du måste lägga om ditt livspussel. Det gjorde jag när jag mådde dåligt och hade ångest tidigare detta året och det var det bästa beslutet jag gjort även om det betydde att hoppa av en högskoleutbildning.. Då kändes det som att man var på botten, men nu mår jag så mycket bättre. Och det måste väl ändå vara det som är viktigast i the end of the day.
Hoppas du mår bättre snart!

2016-12-09 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0