Brave Heart - one of a kind

I torsdags och idag har jag varit och hälsat på Hedda & Brave Heart. Hedda är nämligen sjuk så jag har fått rida honom hela två gånger på en vecka! Det är även 1år sedan han såldes och det kändes som jag behövde få träffa honom igen. 

Braven är en drömponny. Han har verkligen allt: utstrålningen, utseendet, gångarterna, viljan och personligheten. Det är hemskt men mina minnen börjar ibland blekna och jag glömmer bort hur speciell han är och hur magisk han är att rida. MEN när jag får träffa honom igen så kommer allt tillbaka till mig. Jag tror det lyste om mig när jag satt på hans rygg. En sådan häst kommer man alltid minnas och ha en speciell plats i hjärtat. När jag letade efter stor häst så brukade jag säga: "Jag vill ha en större version av Brave Heart".  Det är väldigt svårt att hitta för han är one of a kind.

Jag blir alltid så rörd och glad att se hur älskad han är och hur bra han har det. Hedda och Braven är ett dröm team och de kommer komma långt tillsammans. Jag får klappa mig själv på axeln för det blev ju en match made in heaven.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0