Tävling på Vallentuna

Träningen idag för Nina gick så pass bra... att jag efteranmälde mig och Sparkling till en tävling i Vallentuna på söndag. Jag hade inte tänkt tävla på några veckor eftersom Sparris nyss tävlade i Jönköping men Nina förseslog denna idé. Hon ska själv tävla på lördagen och coacha Clara Stetter på lördag & söndag, så Nina kommer hjälpa mig på framridningen. UNDERBART.

Sparkling känns så fantastiskt fin just nu och jag måste passa på att visa upp honom. Vi kommer starta en S:t George på förmiddagen. Jag måste få in dessa program i ryggmärgen och skaffa mig erfarenhet/rutin. Jag strävar hela tiden efter att jag och Sparkling ska bli med samspelta/harmoniska som team. Vi ska vara ETT inne på banan. 
 
Någon av er som kommer befinna er på tävlingen på Vallentuna Ridklubb? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0