TR II Dressyr 2015

JAG BLIR LEDSEN, ARG OCH BESVIKEN HUR VISSA MÄNNISKOR KAN BETE SIG. Tävlingledaren i Filipstad ringde mig om en person som hävdar att jag inte hade kvalat till nationell nivå. Det är patetiskt att folk gör anklagelser innan de kollat upp tävlingsreglementet eller ringt upp ridsportförbundet för att fråga om kvalreglerna. 


Det står KLART OCH TYDLIGT i TR II Dressyr 2015 sida 14 moment 205 Kvalifikationsregler häst punkt 3 & 3.4 Jag har ringt upp Ridsportförbundet och de säger att endast ETT kval behövs på 62% i MsvA på regional tävling med minst tre domare. 
 

Jag citerar punkt 3: "För att få starta på nationell tävling krävs en kvalifikation enligt nedan"
Notera att det står EN.
 
Jag citerar punkt 3.4: "För att få starta i Msv A-klass ska ekipage ha uppnått minst 62,00% i Msv A-klass på regional tävling, som dömts av minst tre domare. Se undantag i moment 285.6. Ryttare och häst som på nationell tävling är kvalificerade var för sig i Msv A-klass räknas som kvalificerat ekipage. 24-månadersregeln gäller både ryttare och häst"
 
 
Du kan läsa allt i TR II Dressyr 2015 HÄR.
 

 
Jag hoppas att personen som anklagat mig för detta ser det här inlägget. Jag vet inte vem du är men jag har säkerligen träffat dig. Hoppas du korrage att ge dig tillkänna och be om ursäkt. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Fyfan vilken VIDRIG person. Stå på dig!

2016-04-08 @ 11:07:54
Postat av: Anna

Vilka avundsjuka människor det finns.

Du är bäst victoria och dina framgångar med alla hästar du haft och har är fantastiska! Ni är så bra och det är alltid lika peppande att följa er resa heja er! KRAM

2016-04-08 @ 22:24:01
URL: http://annabborefur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0