OBS-tävling och Gina Tricot Future Elite

Roligt att se att ni uppskattar de videos jag gjorde i måndags: Håruppsättning för ryttare & Tävling Filipstad. Ni är aktiva här på bloggen med att kommentera och på instagram (där ni hittar mig under namnet victoriaavellanryd). Det gör mig ännu mer motiverad att blogga och uppdatera er genom andra sociala medier. 

Nästa tävling tänkte jag göra en video där ni får hänga med på tävlingarna på Sigtuna som min klubb Sällskapet Segersta Sportryttare arrangerar. Jag kommer be pappa att filma lite allt möjligt med filmkameran i HD. Jag tänkte att jag skulle prata lite mer i den, så ni får höra min röst och mina tankar. 


Idag tränade jag med Sparkling för Helena Persson. Helena Reje träningarna var inställda. Hon hjälpte oss att hitta det där lilla extra som kommer behövas i de nationella klasserna. Lite mer tryck, högre form och bärighet. Han kändes kraftfull och magisk i mellanåt, men han blir så skör när man ber lite mer av honom så känslan spricker lätt. Enligt Helena och de flesta tränare så "fin rider" jag hela tiden. Jag är försiktig i min ridning, men jag måste börja pusha mig själv och hästen mer. 

Tävlingen i helgen är en observationstävling och vi kommer delta i kval till Gina Tricot Future Elite i Falsterbo. Det jag och Sparkling kommer jaga är att få över 64%. Jag är hungrig på kval och vi kommer ge allt denna helg. 
 
Foto: Sanna Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0