Matkoma

Hej på er! Har ni haft en bra lördag? Min dag började tidigt imorse då jag och Sparkling tog en mysig lång ridtur i skogen tillsammans med pappa som var "drag hjälp". Sparris är lite klurig att rida ut på då han tycker det är obehagligt ibland (ja ni minns ju att han nockade mig så jag fick hjärnskakning en gång). Sällskap av pappa eller av en lugn häst går bra. Ensam vågar vi oss bara runt anläggningen än så länge. 

Lunch åt jag inne i stan på Shanti tillsammans med Mira, Joanna, Anna, Ossian och min syster Rebecca. Mira är hemma i några dagar från London där hon studerar. Anna har precis kommit hem efter några månader på roadtrip i Australien. Är lite avundsjuk på dem som kan göra långvariga resor och plugga utomlands. Jag är fast här i Sverige eftersom jag har häst. MEN jag skulle aldrig byta ut Sparkling mot att resa. 

Nu på kvällen kom min faster och kusin hem till oss. Vi har ätit god middag och efterrätt. Jag har nu matkoma efter all mat jag ätit idag - så det är dags för mig att säga godnatt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0