Hammarö & Djurgården

Igår på träningen för Nina så hjälpte hon mig massor med mitt och Sparklings kür program. Jag fick många nya bra idéer på hur jag kan lägga olika rörelser för att göra det symetriskt och höja svårighetsgraden. Nu känner jag att här kan bli riktigt riktigt bra. Idag tränar jag för Nina igen och då kommer vi göra de sista kysteringarna innan vi filmar när jag rider programmet, så jag kan skicka det till Jonake som ska göra musiken. Det börjar ju bli lite ont om tid eftersom SM är om 5veckor, så detta måste bli klart och jag vill hinna lära mig att tajma med musiken innan dess.

Nästa tävling blir på Hammarö 6-7maj. Då tävlar vi FEI Prix S:t Georges och FEI ind. Mästerskap UR. Det är skönt att få rida igenom programmen på tävling innan SM, speciellt eftersom jag alltid ridit fel väg i mästerskaps programmet. Det är bara hård träning med program hemma tills dess. Jag ska kunna dessa program i sömnen. Nina kommer också tävla där så då får jag hjälp på framridningen!

Sista tävlingen innan Strömsholm blir på Djurgården 21maj
 
Roxelina ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0