Vilken helg!

Nästan hela gårdagen spenderades på Segersta med underbara människor. Jag tränade vid 9.30 och var först av alla lagdeltagare. Braven var otroligt fin! Han var dock så taggad att skritta var det jobbigaste på hela träningspasset. Till lunch åt vi kycklingspett och potatissallad, vilket var hur gott som helst! Träningarna gick bra för hela laget och det känns som vi alla är i toppform. Pappa fotade lite när jag red, men jag glömde totalt bort att fotografera alla de andra! Mitt minne är verkligen ur uselt ibland. Men men.. jag får ta foto på dem på kommande tävlingar. På kvällen gick jag och Linnea på bio, vi såg Maze Runner: The Scorch Trials.
 
 
Idag vaknade jag redan vid kl 7, så jag och pappa drog iväg tidigt till Bauhaus. Därefter åt vi lunch på Bromma blocks (thai!!!) och åkte sedan vidare mot Stockholms Ridsport. Där hämtade vi Sparklings dyon kandar som jag beställt för några veckor. Han har nämligen så litet huvud att vi var tvugna att special beställa i storlek COB. Vi fick också med oss ett hösttäcke med hals till Sparkling samt ett rosa regntäcke till Braven. Vi åkte förbi Hööks i samma veva och köpte pälsglans, hovolja, effax grejer m.m.
 
När vi kom hem åkte jag direkt till stallet där jag mötte upp Linnea. Linnea ville nämligen ta vara på det fina vädret genom att fotografera mig och Sparkling. Det blev super fina bilder i ett jätte fint ljus. Efter det så red jag ut på Braven tillsammans med Linnea på Flurry. Sedan klippte jag Sparkling, han tyckte det var riktigt skönt att bli av med lite päls. Kom hem vid 21.15. Nu ska jag sova, godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0