Revansch

Började dagen med att träffa min kompis Sofia i stan. Vi gick runt i lite butiker innan vi gick till Vapiano vid Stureplan och åt lunch. Sedan gick jag till Sephora och köpte smink samt till H&M och köpte underkläder. Innan jag åkte hem köpte jag en mocha latte på Espresso house. När jag kom hem så styrketränade jag innan jag gick till bussen och åkte till stallet. Braven skrittades ut runt de nyskördade åkrarna och Sparkling joggades på ridbanan samt avslutades med skritt på grusvägarna runt ridhuset. Därefter gjorde jag alla stall sysslorna.
 
 
 
Imorgon blir det träning för Helena Reje! Braven rider jag kl 16 och Sparkling kl 18. Det var länge sedan det var Helena träning nu eftersom det varit sommar uppehåll, men nu ska hon börja komma varje onsdag igen. 
 
På söndag blir det tävling med Sparkling igen och förhoppningsvis håller jag mig välmående tills dess så jag kan rida ordentligt. Revansch vill vi ha! Tävlingen är på Surahammar, vilket är den anläggning som Roxelina står uppstallad på. Så då får jag träffa världens finaste fjording för första gången på över 1år. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0