Lag träning!

Imorgon blir en tidig morgon för då nalkas det träning (kl 9.30) för Jeanna Högberg med Segersta elitlaget. Braven har gått ganska mycket de senaste dagarna men han brukar alltid bli som finast när han blivit riden ordentligt några dagar i rad. Jag tror definitivt att han kommer vara sitt vanliga explosiva jag! Efter min träning ska jag kolla när de andra i laget rider och vi ska även äta lunch tillsammans. Kameran kommer hänga med, så ni får bilder på mig och Braven samt Ella, Evelina, Frida och Ellen. 
 
Nästa helg blir det omgång 2 av elitallvenskan i Hudiksvall. Omgång 3 FINAL går på Högbo Ridklubb 10/10. Förhoppningsvis tävlar vi Lag-SM 30/10-1/11. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0