så typiskt...

Igår kom hasse hovslagare förbi stallet och fixade glapp skon på Sparkling. Vi bestämde att han skulle komma på söndag och sko båda hästarna. Idag när jag skulle träna Spakly för Helena, upptäckte jag att han hade en tappsko... WTF. Blev så ledsen och besviken eftersom jag längtat efter att få träna honom, det är det enda jag tänkt på de senaste dagarna. Det är lite som en drog. Hasse kommer och skor honom imorgon kväll, så då kan jag rida igen. Men detta är så jäkla typiskt... :(
 
Braven gjorde min dag genom att leverera ännu ett grymt träningspass! Han är i sitt livs form och blir bara bättre och bättre. Tror han gjorde de bästa slutorna han någonsin gjort idag också, det var en riktigt härlig känsla! Det är underbart att dansa med denna fina ponny. 
 
På lördag blir det tävling med Brave Heart. På söndag blir det träning med Sparkling för Helena Reje på hennes fina gård. I sommar kommer jag förhoppningsvis åka dit under små "träningsläger". Det kommer bli väldigt lärorikt och roligt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0