Rörd

Jag blir så innerligt rörd av alla fina kommentarer ni ger mig här på bloggen, facebook och instagram om resultatet i helgen. Det betyder mycket för mig och det värmer verkligen mitt hjärta. Jag är även så tacksam för min otroliga tränare Helena Reje, hon har fått mig och mina hästar att utvecklas enormt på kort tid. När resultatet kom upp på Equipe i helgen så ringde hon mig direkt (snacka om grym tränare?). Jag sa till henne "Det här är tack vare dig" då svara hon "Nej det här är tack vare oss, som ett team". Jag är så lyckligt lottat med en stöttande familj, grymma tränare och otroligt fina hästar. Livet är bra just nu.
 
Idag kommer Hasse hovslagare vid kl 16.30-17.00 för att sko Sparkling (och eventuellt Braven också) som har en glapp sko. Sedan väntar ett dressyrpass på Sparkly och Braven får en välförtjänad vilodag. Imorgon blir det träning för Helena Reje med båda hästarna, har tiderna 18.00 & 20.00. 
 
En tråkig nyhet är att det inte blir någon tävling med Sparkling 29/5 pga att pappa måste jobba, men har tävling 6/6 så det gör inte så mycket. Har ännu en vecka på mig att träna och förbereda oss, vilket jag tror att vi behöver. Men Braven ska tävla nu på lördag 30/5 på Roslagens Rid och Körklubb. Klasserna FEI Lagtävlan och FEI Mästerskap. Förhoppningsvis kan vi höja ett till SM-kval.
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jäävlar vilken snygg kille! :D

2015-05-26 @ 16:38:20
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

Stort lycka till på tävlingarna! kommer följa er utveckling med spänning :D

2015-05-27 @ 23:01:50
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0