Presentation Sparkling

Jag har köpte Sparkling från Rigmor och Johnny Svensson som bor vid Millegarne Gård, Blekinge. Han har blivit riden och tävlad av deras dotter Jennifer Svensson. Han är av rasen hannoveran och är importerad från Tyskland som 2,5åring. Han är en valack (dock var han hingst till 2013), född 2005, 163cm i mankhöjd (känns större) och är mörkbrun. Vid 3-års test vid Knisling blev han bästa hopphingst. Han är tävlad upp till intermediaire.
 
Han kan byten upp till varje, piaff, passage, galopppiruetter osv. En riktig läromästare som förhoppningsvis kan ta mig upp till toppen som Young Rider. Jag är otroligt tacksam att jag fick köpa denna otroligt välutbildade och fina häst. Han är som en stor nallebjörn, riktigt mysig och snäll. Ridkänslan är magisk när man lyckas få allt rätt. Tack mamma & pappa som satsar och tror på mig.
 
Sparkling  
e.Satisfaction I  u.Lastra  ue.Lastro
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0