new in

Idag var jag, mamma och pappa iväg och shoppade lite hästgrejer (eller vi släppte av mamma vid ikea innan haha) på Lyckås Ridsport. Tanken var att jag bara skulle köpa ett par nya ridbyxor då mina favorit blåa ridbyxor är helt sönderslitna, men det det blev lite fler saker. Jag hitta ett par sjukt sköna ridbyxor från märket "back 2 back", jag har aldrig hört om det tidigare men de hade bra passform, bra stretch och hade "grip" istället för skoning. Sedan blev det två tröjor från HV Polo (den ena är dock beställd men inte köpt eftersom den inte fanns inne i butiken) och lite små grejer till nya hästen. 
 
Det här är sakerna jag köpte idag:
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snart kommer mina fina rödbruna stövlar från De Niro också!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0