Min stjärna

Har försökt smälta gårdagen men kan kan fortfarande inte förstå vad som hänt. Jag är så tacksam och lycklig. Min guldponny Brave Heart kommer idag få komma ut i skogen, antingen promenad eller skitt tur barbacka. Sparkling ska också få komma ut i skogen, men inte på promenad eller barbacka för det vågar jag inte riktigt än. Han är så stirrig och på tårna ute så det är bäst att sitta på ryggen med sadel, men han ska också bara skritta. 
 
Om ni undrar varför jag inte är i skolan idag, är det för att jag är ledig. Har knappt några lektioner kvar med tanke på att betygen ska sättas denna/nästa vecka. 16dagar kvar till studenten! Nu ska jag dricka en kopp kaffe med vanilj soya mjölk ♥ , skriva en uppsats och två inlämningar samt vid 15.44 tar jag bussen till stallet. 
 
Gårdagens favoritbild. Så mycket kärlek till min stjärna ★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0