klassisk vit outfit

Om man bortser från att jag har inflammmation i mitt knä (köpte ett knäskydd idag som ska minska mitt haltande haha), magont och virus infektion i kroppen, så mår bra jäkligt bra just nu och är hur lycklig som helst. Min kropp ska inte hindra mig från att göra det jag vill. Imorgon vid 11.45 blir det träning för Jeanna Högberg på Herfsta med Sparkling! Sparkly ska matchas ordentligt med en klassisk vit outfit, mer stilrent kan det inte bli. Pappa kommer ta bilder med systemkameran, så om han lyckas få några bra bilder så får ni se dem imorgon.
 
Livet är bra just nu. 26dagar kvar till studenten!
 
Jeanna coachar mig och Braven på Elitallsvenskan omg 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0