Frågor & Svar

Åh var har du köpt klänningen på första bilden ?:)
 
Det är en jumpsuit från Nelly.com. Jag köpte den förra året så tror tyvärr inte den finns kvar i webshopen. Jag hoppas att den kommer tillbaka (som vissa klädesplagg gör) så du kan köpa den om du är intresserad. 
 
 
 
 
Hur får du till håret (knuten) så bra?!
 
Först och främst, tack så mycket! :) Jag gör alltid min håruppsättning själv eftersom jag vägrar att låta min pappa göra det haha. Så efter några års träning så har jag blivit relativt duktig och snabb (tar mig några minuter). Vissa gånger blir finare än andra eftersom jag inte har någon spegel som eller någon som hjälper mig. Pappa brukar ta foto när jag är klar bara för att jag ska "godkänna". Men trixet är att använda sig av gummisnoddar som du använder till hästens knoppar när när du sätter upp håret. Det är svårt att förklara hur jag gör, skulle vara lättare att visa.. Om ni är intresserade så kan jag göra en video där jag sätter upp mitt hår, kommentera om ni är intresserade av det.  
 
 
 
 
Hur hög är Braven? Är han vikt/längdbärande?

Braven är endast 144,5cm hög. Jag är 168,5cm lång (med väldigt långa ben och kort överkropp) och jag red inte jätte stor ut på honom. Så han är ganska längdbärande. Braven är nätt i typen men ändå krallig, men skulle inte säga att han är jätte viktbärande. 
 


Hur är det med Roxelina nu? Kan du inte uppdatera oss läsare lite kring henne? :)
 
Jag får lite uppdateringar då och då via sms där jag får se bilder på henne och höra hur det går. De nya ägarna trivs jätte bra med henne och hon blir oskött som den prinsessan hon är. Jag ska förhoppningsvis åka dit snart och hälsa på henne , saknar henne så ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gör gärna en video!! :D

2015-05-09 @ 23:11:22
Postat av: Stina

Gör en video!!!!

2015-05-10 @ 08:54:07
Postat av: Anonym

Snälla lägg ut en presentation av din nya snygga häst!!!

2015-05-10 @ 15:28:44
Postat av: Anonym

Jag vill se video på hur du får till håret! :D

2015-05-10 @ 18:25:37
Postat av: Anonym

Jag vill se video på hur du får till håret! :D

2015-05-10 @ 18:25:38
Postat av: Anonym

Ja, gör video

2015-05-10 @ 20:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0