update

Tänkte att jag kanske borde uppdatera er lite om mitt liv just nu. Jag mår relativt bra med tanke på min mage och allt. Senaste veckan har varit lite jobbig men annars har jag mått ganska bra. Men jag ska inte klaga längre, det finns faktiskt människor som har det mycket värre än mig. Jag är lyckligt lottad på andra sätt: grym familj, bra vänner och min häst. Jag har hunnit ikapp med skolarbeten, så jag kommer ta studenten utan massa F haha. 
 
Braven är i topp form just nu. Han tränas för fullt i både dressyr och hoppning. I dressyr för Helena Reje och i hoppning för Helena Persson. Första tävlingen för iår är inplanerad och jag ser verkligen fram emot att komma ut på tävlingsbanan med min fina ponny igen. Han har blivit super lugn sedan vi flyttade till Sundby gård, en riktig gentleman. Märks att han mognat, blivit lugnare, gosigare och mer "uppfostrad". Braven har fått riktigt fina kommentarer från både tränare och personer på gåden, det värmer mitt hjärta något otroligt. Han är till salu för er som är intresserade av denna drömponny.
 
Jag kan också medela att jag har börjat kolla på stora hästar inför framtiden. Provred några förra året men har inte hittat något jag verkligen fastnat för. Jag vill ha en läromästare som ska vara mellan 8-14år, gärna valack och har gått upp till St Georg (den ska minst kunna byta iaf). Vet ni någon häst som stämmer in på detta som är till salu? Kommentera gärna detta inlägg. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hittade ett par som passade in på det du söker, hoppas dom faller dig i smaken! De finns på Hästnet så du kanske redan sett dem men om inte så har du dem här:

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=875026&inriktning=4&typ=5

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=874763&inriktning=4&typ=5

Sedan tipsar jag om en dansk salu-sida med några fina hästar, det negativa är väl att man inte förstår allt som står hehe ;) såhär heter sidan ifall du vill kika där med: www.heste-nettet.dk

Du klickar först på "Marked" och sen finns det olika kategorier för ponny,häst,ålder mm! Lycka till :)

2015-03-07 @ 14:03:02
Postat av: Julia Forsbacka

Mer än gärna! Herregud, vad glad jag blir! Det värmer...! :)

2015-03-07 @ 14:50:02
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0